Beast Boy on AniRoleplay.com - www.aniroleplay.com/littlegreenfreak Beast Boy
What kind of hero would I be if I didn't accept everyone? Not a very good one, that's what!

Male
18 years old
Jump City, New Jersey
United States

Last Login:
May 21 2019

View: Albums | Blog | Layouts

   Contacting Beast Boy

 RP URL: 
    Beast Boy's Interests
GeneralJustice, video games, cute girls. I'm easy, yo.
MusicThe Aquabats!
MoviesThe live-action "Popeye" movie starring Robin Williams is an underrated work of genius and I'll fight anyone who disagrees.
TelevisionManimal, My Little Pony. What? MLP's awesome! Don't make me fight you again, dude!
BooksGreen Eggs and Ham. The ending gets me every time.
Heroes My posse, dawg! Robin, Cyborg, Starfire, and Raven! Also Superman. And Batman. And the Flash. And Wonder Woman and Aquaman and, oh yeah! I can't forget the funny ones like the Mario Brothers and the Aquabats and Sonic and...
Groups:

     Beast Boy's Details
Orientation: Straight
Body type:Slim / Slender
Ethnicity:Other
Religion:I will let you know . . .
Education:High school
Occupation:Superhero!
Height:5"7'
Characters: Beast Boy
Verses: Teen Titans, Crossovers
Length: Multi Para, Para, Semi
Genre: Action, Adventure, Comedy, Fantasy, Science Fiction,
Status: Single
Member Since:May 15, 2019




Feelin' kinda bleh today. Probably because I couldn't sleep last night. When can I go back to bed, guys?



Beast Boy's Latest Blog Post  [Subscribe to this Blog]

[View All Blog Posts]

   Beast Boy's Blurbs
About me:
Only the coolest green shapeshifting teenage superhero ever! And probably the only one. I don't know for sure.
Who I'd like to meet:
I mean, I'm not gonna complain if any cute girls wanna add me...

    More Roleplayers
Mooᥒᥣιght shᥲdoᥕ

Izaya Orihara



奇跡 ★ of Heaven

NAPALM

v i x e n

▌arterial scandal.

Wicked

Zoe

♆Red Queen;

INFERNO.

ᴜɴsᴇᴇʟɪᴇ

Zhai May

⸺フルメタル ,

Cʀɪᴍsᴏɴ Iᴍᴘᴀᴄᴛ

cѳɳѳʀ ɛiʀɛ

Rain

QueenV

Tyrus

𝒞 h e f . 🍽️

🐺Lσɳҽ Wσʅϝ🐺

ωαуωαя∂ ѕσи

Phoenix Nightroad M&L Sirena

Usurper

encнanтed υnιтy

Mɪᴋɪ

˹ 𝘥𝘢𝘳𝘬𝗺𝗮𝗴𝗶𝗰 ˼

­oolong

Ʀeɗ Ʀobiη

Pkmn Trainer Green

#HᴀɴSᴏʟᴏ

𝔅𝔢𝔞𝔫𝔦𝔢

²B

ᵀᵘʳᵏ𝐷𝑖𝑟𝑒𝑐𝑡𝑜𝑟

мoon ѕιnger

Panther Claw.

𝕾𝔞𝔫𝔤𝔲𝔦𝔫𝔢

Deidara

Hydra

Ol Blue eyes ▲ RK900




Beast Boy's Friends Comments
Displaying 10 of 28 comments (View All | Add Comment)
ᵂᴵᴸᴰFIRE☽

May 25th 2019 18:08


Poor Beast Boy. He'll find someone eventually lol. I really was hoping that he and Terra could end up together but that final season and TTG just kinda...blew all that off lol.
Buster Bunny

May 22nd 2019 19:38


"Hello there new friend! Allow me to introduce myself: my name is Buster Bunny, but you can call sir. Ha-ha, just a little joke. Gotta love a good sense of humor after all right? But seriously, I'm sure we're going to have just oodles of fun together! So let's say hi and greet each other with a smile and a hearty handshake!" The blue rabbit said reading off a card. "I know it's sappy, but a guy's gotta earn his carrot money somehow."

|| But in all seriousness, thank you for your friendship and I look forward to hearing from you! 

sᴛᴀʀ

May 21st 2019 22:20


That is wonderful!  I am glad that you are making the friends.  Compliments are always joy sparking.
sᴛᴀʀ

May 20th 2019 20:14


Greetings Beast Boy!  I am doing well, thank you.  How are you?
Boy Wonder

May 17th 2019 23:01


Well, that's good for you Beast Boy! I'm glad you're getting some compliments! 
The Duck Knight

May 16th 2019 19:23


//Greetings from St. Canard! Thank you so kindly for accepting me as your friend. If there's ever trouble than you know who to call... It's in my theme song after all. 

Hope to hear from you soon!

Topaz -Terra- Lowley

May 16th 2019 02:47


"Y-Yeah, I saw the cartoon." She gagged at the thought of her dating Aqualad. Man, did everyone really believe her to be that screwed up. "W-Well, it's better than what I've seen." She said having seen glimpses of alternate realities. Ewww, being in love and wanting to be with Slade, made her sick to her stomach.
Topaz -Terra- Lowley

May 15th 2019 19:50


"S-So anyway, what have you been doing since well everything?" She asked and smiled nervously. It felt odd to talk to him so casually as if nothing had happened between them.
Yang

May 15th 2019 16:55


My kind of guy! I think we're going to get along great.
Topaz -Terra- Lowley

May 15th 2019 16:50


She saw the tears and shook her head. "Awww man, I'm sorry. I-I forgot that you know...you don't have parents." She said and looked down. "But, yeah he's amazing. Hard not to be when he's half angel. He was the one that broke me out from the statue."
Add Comment


© 2019 AniRoleplay.com. All Rights Reserved.