Max Carnen on AniRoleplay.com - www.aniroleplay.com/476072 Max Carnen
Not really sure what to put here but here we go!

Male
22 years old
Nevada, Texas
United States

Last Login:
October 20 2021

View: Photos | Blog | Layouts

   Contacting Max Carnen

 RP URL: 
   Max Carnen's Albums
Maxine Carnen  (2  photos)
View All Albums

     Max Carnen's Details
Orientation: Bi
Religion:I will let you know . . .
Education:In college
Characters: Emilia Susaki, Maxwell/Maxine Carnen, willing to talk about or make more
Verses: Original/Open
Playbys: N/A
Length: Multi Para, Para, Semi
Genre: Action, Adventure, Comedy, Open, Romance, Spar/Fighting,
Member Since:September 26, 2019



 Make An AniRoleplay Account!
  Start roleplaying with members like Max Carnen!
  First Name:
  Last Name:
  Email:
  Password:

Max Carnen's Latest Blog Post  [Subscribe to this Blog]

[View All Blog Posts]

   Max Carnen's Blurbs
About me:
Rules:

- Note that I suffer from Social Anxiety as well as just being a moron at times, so if I say or so something wrong please let me know so I can fix it instead of just suffering from panic attacks.

-Let's have fun. I'm here to make interesting stories with compelling characters, not to participate in drama that I have no place in sticking my head in.

Character:

Full Name: Maxwell/Maxine L. Carnen
Nickname: Max
Age: Changes based on story, typically 26/76 but he looks 32
Birth date: March 17th
Gender: Male or Female
Species: Mostly human
Sexual orientation: Demisexual
Status: Complicated, ask me about it
Occupation: Mechanic
Parents: Lily and Richard Carnen
Physical traits: Mechanical right arm and left eye, covered in scars, athletic, various tattoos
Eye color: Amber and Red
Hair color: Dark Red, nearly burgundy
Height: 6'4
Basic Personality: Sarcastic, has seen a lot, wit hides pain and loss
Note: These are just the bare bones. Wanna learn more, gotta find out in RP. Also weird note about Max, they can be played as either male or a female.
Who I'd like to meet:

    More Roleplayers
๐’†๐˜ช๐˜ฏ๐˜ด๐˜ข๐˜ฎ๐˜ฌ๐˜ฆ๐˜ช๐˜ต.

โ™‚rdinary Girl

โ€Žโ€Ž

๏ผญ๏ผ”๏ผก๏ผ‘โ„ข

[Noble Warrior]โ„ข

Marcus Amortis

Kettu

สœแด‡สŸสŸ's๐…๐ฎ๐ซ๐ฒ

๐šก๐šก๐šก

โ€” โœฆ ๐’๐“๐„๐‹๐‹๐€๐‘,

Aส€แดs Dแด‡แด€สŸแด‡ส€

แดกสœษชแด›แด‡sแด› สŸแด€แด„แด‡

๐™ธ ๐™ฝ ๐š‚ ๐™พ ๐™ผ ๐™ฝ ๐™ธ ๐™ฐ ๐™ฒ

♛ MᴀᴋᴇAWɪsʜ

โœญ แดœss แด‡ษดแด›แด‡ส€แด˜ส€ษชsแด‡ โœญ

Nษชษขสœแด› Sสœส€แดแดœแด…

ใ‹ก

(โ€ข๐™Š๐™‹๐™‹๐˜ผ๐™„โ€ข)

Izumi Miyamura

ฤ…ฦถยตโ„“

Sษดแดแดกส ษชแด„แด‡

แด›สœแด‡ ษขแด‡แด สœแด‡ส€แด

Vendetta

Ruuji

Vappy~

Jace

Reaper

แด แด€แดแด˜สส€แด‡

Naruto

Nแด€ษขษชษดแด€แด›แด€

Dรฉmโ™ฆne de la Lune

Fang of Water

after midnight

ัั”ษชฮทั”แด„ัฮฑเบ•ษชแดั•ษชั”

Captivating Stories

๐™ฐ๐š•๐šŽ๐šŒ๐šก๐šŠ๐š—๐š๐šŽ๐š›

โ˜†๐‘ฌ๐’—๐’†๐’๐’š๐’๐’โ˜†

The Inaccessible #!

Blazik

Mala ultro adsunt




Max Carnen's Friends Comments
Displaying 10 of 20 comments (View All | Add Comment)
๐”‡๐”ข ๐”ฉ๐”ž โ„œ๐”ฌ๐”ฐ๐”ž

Oct 16th 2021 - 11:41 AM




Oh! I best play with you a little then xP
LOL it can be kinda hard to reach serious and active writers on here.ย  So I get it. LOL Maxie getting harassed mh?ย 


Oh stayed with my brother, but only for a while, I was planning on returning home but tbh, it doesnโ€™t feel so right anymore. A part of me really wanna move back but the lazier part of me that knows how much work that would require is just like. Donโ€™t do it!

Oh! Man, I hope you find a good job. Is school still on hold?ย ย 
Iโ€™m just working on recharging myself after working hard haha. Basically Iโ€™m caving.. (dumb move, cause I can already feel myself fearing to leave my apartment. I shouldโ€™ve used the momentum of the first couple of days where that didnโ€™t bother me.

Oh well xD
๐”‡๐”ข ๐”ฉ๐”ž โ„œ๐”ฌ๐”ฐ๐”ž

Oct 15th 2021 - 1:20 AM


ย Wally!!

Don't worry about it, I haven't been super present here myself until just recently.ย ย 
I arrived home though! ^^ it's so hot >.> also I got a cold xDย ย 
Hopefully I get some great clouds I can tell you about soon :P
I hope your doing good with everything?ย 
ย 

ย 
๐”‡๐”ข ๐”ฉ๐”ž โ„œ๐”ฌ๐”ฐ๐”ž

Sep 6th 2021 - 3:57 AM


haha! okay. Well, that's cool too - getting your own tent ^^ Bet it would have been nice, being in the constant company of other people, to get a moment to yourself

Aye, you're so sweet! โ™ฅ thank you ^^
๐”‡๐”ข ๐”ฉ๐”ž โ„œ๐”ฌ๐”ฐ๐”ž

Sep 5th 2021 - 4:17 AM


aaye, that level of survivalism ^^
But you were safe in your tents when that happened right?ย 
did you have tent mates?ย 

hehe,, XD I'm never going to catch up. lolย 
Thought they'd be a fun twist. lol Not as fun as watching max get hauled away by them tho' XD made me chuckle.ย 
๐”‡๐”ข ๐”ฉ๐”ž โ„œ๐”ฌ๐”ฐ๐”ž

Sep 1st 2021 - 12:38 AM


I flipped through them!ย 
those tents man!ย  Looks like you had a fun trip! โ™ฅ were you drinking out of water cleaning straws?ย 
also must've been so nice to be surrounded constantly by nature like that ^^

Also dude! How do you go ahead and reply like 4 hours after my reply XDย 
Did max just get dragged away by a car? haha. lol
๐”‡๐”ข ๐”ฉ๐”ž โ„œ๐”ฌ๐”ฐ๐”ž

Aug 30th 2021 - 3:30 PM


alright, not sure when/if I'll return to discord though :3
๐”‡๐”ข ๐”ฉ๐”ž โ„œ๐”ฌ๐”ฐ๐”ž

Aug 24th 2021 - 12:32 PM


Aye Wally!ย 
You back from your trip yet?ย 
I wanta know how it went ^^
๐”‡๐”ข ๐”ฉ๐”ž โ„œ๐”ฌ๐”ฐ๐”ž

Jul 3rd 2021 - 3:29 AM


Haha โ™ฅย 
Yes! รou sooo special ~ย ย 

also bruh! how you reply so quickly! ?ย 
aren't you s'posed to be wandering around somewhere by now? Xpย 
๐”‡๐”ข ๐”ฉ๐”ž โ„œ๐”ฌ๐”ฐ๐”ž

Jun 30th 2021 - 5:01 AM


My goodness, I took a nap with this the other day! - And it was so much better for it.
This is great! I loved it. We should totally have this as their background theme.ย 
Dude, I'll be listening to this just for my own sake โ™ฅย 

thanks for sharing. โ™ฅ
ย 
๐”‡๐”ข ๐”ฉ๐”ž โ„œ๐”ฌ๐”ฐ๐”ž

Jun 25th 2021 - 3:34 AM


I was so obsessed with that show, haha'
should be fun to write something inspired by it โ™ฅย 

haha.. true, I'm actually feeling a little free'd by my lack of discord XP

Man, we got so much we have to write. lol
I'm not even sure if there's more but we shall add to it if we remember.ย 
and good I will try to do some skipping then ^^
Add Comment


© 2021 AniRoleplay.com. All Rights Reserved.